Friday 27 May 2011

Tawaran Hebat Untuk Pelajar

NOW EVERYONE CAN SCORE!!!

Tidakkah anda ingin melihat anak2 anda berjaya dalam peperiksaan. Sekarang tidak perlu lagi anda bebankan mereka dengan pelbagai jenis buku rujukan yang sungguh berat untuk dibawa ke sana sini semata2 untuk lulus dalam peperiksaan. 

Kenapa tidak berikan jalan yang paling mudah untuk mereka belajar? Segala2 dihujung jari saja. Memperkenalkan Pakej iPad bersama Program Score A e-learning yang begitu menjimatkan, murah, mampu dimiliki dan senang dibawa ke mana2. Anak2 anda pasti teruja untuk mengulang kaji pelajaran mereka tidak kira masa dan tempat, samada di sekolah atau di rumah, malam atau siang mengikut kehendak masing2. Program yang boleh di 'access' 24 jam sehari 365 hari setahun. Paling jimat ianya boleh digunakan oleh semua anak2 anda dari darjah 1 - Tingkatan 5. Paling mengejukkan Program Score A ini akan boleh digunakan untuk pelajar Pra-sekolah juga.


Biarlah anak2 anda Belajar dengan BIJAK bukan Belajar dengan KUAT
( Study SMART but NOT Study HARD )

Program Score A direka bermotifkan permainan (GAME)...kita sedar anak2 sekarang lebih suka bermain 'GAME' di internet. Kalau pergi ke cyber cafe, kita dapat lihat di sana penuh dengan murid2 sekolah. Masing2 khusyuk bermain. Jarang kita tengok mereka belajar di sana. Bukan kah itu satu pembaziran namanya. Bazir masa dan bazir duit. Apakata kita laburkan sedikit wang untuk kebaikan mereka. Disamping bermain GAME mereka juga boleh belajar. Program Score A memang direka khas untuk mereka. Pasti anak2 anda akan seronok belajar sambil bermain....Itulah Study SMART namanya.


Cukup Murahhhh...hanya RM699 sahaja !!!!

Anda tetap akan belanjakan $$$$$ anda untuk pendidikan anak2 anda walaupun anda tidak melabur untuk program ni... Anda tetap kena beli buku atau bayar tusyen mereka setiap bulan. Bayangkan kalau anda mempunyai lebih dari seorang anak. Berapakah kos yang terpaksa anda keluarkan setiap bulan hanya untuk pendidikan anak2 anda? 

Percayakah anda kalau saya katakan program Score A ini jauh lebih murah berbanding kos tusyen di luar sana. Lebih menjimatkan lagi kalau anda  mempunyai ramai anak. Anda perlu daftar nama anak2 anda sahaja. Selepas itu mereka semua boleh belajar mengikut umur masing2. Cukup murah kan...... 

Anda boleh klik laman web dibawah ini untuk berita terkini mengenai Program Score A.

Hubungi saya sekiranya anda mempunyai soalan...

No comments:

Post a Comment