Thursday 26 May 2011

Anda Minat Berniaga??? Cukupkah Ilmu Di Dada???

Ke Arah Membentuk Pemikiran Positif

Seperti yang kita tahu pendidikan merupakan suatu perbelanjaan atau pelaburan jangka panjang yang kadang2 tidak memberi sebarang pulangan modal pun kepada kita. Samada kita mahu atau tidak, kita harus keluarkan duit demi pendidikan anak2 dan perbelanjaan keluarga kita. Untuk memberi kesenangan kepada mereka, kita harus berusaha sedaya upaya yang kita mampu. Apabila kita kaya, anak2 dan keluarga kita juga akan bahagia. Tapi dimanakah harus kita mencari duit????

Kini Tiada Lagi Rahsia bagaimana untuk mengecapi kemewahan dan kesenangan....

Semuanya bermula dengan pemikiran kita. Andai kita sematkan perkara negatif , maka kita juga akan berfikiran negatif. Apa yang kita buat semua tak menjadi. Ibarat kita dah setkan minda kita untuk percaya yang kita takkan berjaya dan kaya walau kerja sekeras mana pun. 

Kalau dulu mak ayah kita dah setkan minda kita untuk belajar rajin2 supaya dapat masuk universiti dan seterusnya mendapat kerja yang berjawatan tinggi dan gaji yang tinggi. Jadi kita pun ikutlah kata mereka. Okey, kalau kita berjaya alhamdulillah tapi kalau sebaliknya mcmne??? Alamak jadi kuli lah kita selamanya.....betul x??? 

Maka, di sini kami bongkarkan segala rahsia ke arah membentuk Minda yang positif. Paling kurang pun dalam 1% mesti kita akan berubah dan tahu apa matlamat kita. Bagaimana harus kita bermula? Dan, sejauh mana kita hendak tuju? Semuanya akan dibongkarkan melalui seminar kami....

Jangan Tunggu lagi....tempah tiket anda sekarang. Hubungi saya di nombor yang tertera.
(klik gambar untuk besarkan)

Lihat saja lah betapa meriahnya sambutan yang kami terima. Penuh satu dewan sampai ada yang kena duduk di bawah. Sungguh Hebat mereka ini....semuanya kerana ingin menimba ilmu dan ingin berubah ke arah kehidupan yang lebih baik.


 Tidakkah anda ingin menjadi salah seorang dari mereka???

Kepada mereka yang masih mencari2 peluang perniagaan, xpayah fikir panjang lagi. Sertailah kami kerana anda takkan menyesal.... kerana bisnes kami adalah bisnes jangka panjang dan yang paling BEST ianya HALAL.

No comments:

Post a Comment